Race Day complete!

Posted: July 29, 2013 in Uncategorized

20130729-090454.jpg

Trods et dødkedeligt race havde vi en fantastisk dag på banen i går. En perfekt afslutning på en perfekt ferie! Solen havde jeg heller ikke behøvet at bekymre mig om, for inden racet holdt vi os så meget som muligt i skyggen, og da racet startede, var det blevet overskyet – det var faktisk koldt! Sad og frøs i blæsten under racet, og de snakkede om rekordlave temperaturer for race day – lige omkring 20 grader.

Eneste minus – kort før vi forlod hotelværelset, skulle Ola lige flytte sin bærbare, og bang, så gjorde noget ondt i ryggen. Staklen var ret handicappet resten af dagen, så vi gik og gik for at holde det hele i gang (hvilket virkede). Nu til morgen har han det gudskelov lidt bedre, så forhåbentlig bliver turen hjem i morgen ikke et større mareridt end normalt for ham (flysæder er ikke lavet til folk på 1,93…).

I øvrigt har hotellet her været en af de mest positive oplevelser på rejsen – fantastisk personale! Jeg har sjældent følt mig så velkommen, og det er helt klart deres fortjeneste, at vi er endt med at spise her hver aften, fordi de var så sjove at snakke med. Kommer vi tilbage engang, vil vi helt sikkert bo her igen!

Udsigten fra vores pladser i går:

20130729-090845.jpg

Nu går turen videre til Chicago for en sidste overnatning. Jeg tror, vi ender med at bo på hotel ved lufthavnen, for vi skal aflevere bilen derude i dag, og jeg må indrømme, at jeg snart ikke orker flere indtryk. At starte forfra med en ny by uden noget specifikt, vi gerne vil se, har jeg lige nu svært ved at finde overskud til… Så det kan være, at vi bare tager en nat i luksus, nyder den sidste dag i frihed og prøver at få så sen udcheckning som muligt i morgen, eftersom flyet først går i morgen aften.

Leave a comment