Oh the luxury!

Posted: July 30, 2013 in Uncategorized

20130729-203730.jpg

Efter en dejlig dejlig morgenmad bestående af bl.a. belgiske vafler med blåbær og en ordentlig skål frugt (jeg begynder at have en slem længsel efter grønsager…) checkede vi ud og kørte mod Chicago.

Kørte først ind i byen, hvilket viste sig at blive en dyr fornøjelse, da en times parkering kostede 24 dollars! Men vi fik da set Millennium Park, og Chicago gav et rigtig godt indtryk. Vi vender gerne tilbage!

20130729-203050.jpg

Derefter ud til hotellet, hvor vi blev opgraderet til et corner deluxe room på næstøverste etage, ikke dårligt! Ren luksus her, lige hvad jeg havde håbet på.

Eneste minus – lige ved siden af hotellet ligger der en stor outlet, og lige da jeg var begyndt at glæde mig til at fordrive de mange timer inden afgang i morgen med at shoppe lidt mere (Body Shop outlet!!), opdagede jeg, at stedet først åbner på torsdag… Dagnammit! Så det bliver en lang dag i morgen… Og terminalen virker ikke ligefrem inspirerende, så iPad’en er sat i stikkontakten, så der er egen underholdning inden flyet. Håber på et “rigtigt” fly med egen tv-skærm på vejen hjem – på vejen hertil havde de jo hyret et elendigt gammelt charterfly…

Nu afslapning deluxe og vinke farvel til USA og en fantastisk ferie!!

Leave a comment