Vente, vente, vente

Posted: July 30, 2013 in Uncategorized

Klokken 14 måtte vi forlade hotelværelset efter at have spist STOR og lang morgenmad og set lidt fjernsyn. Flyet går først kl 22… Men Ola har loungeadgang, så whoohoo – behagelige lænestole, gratis internet og fri adgang til sodavand, sandwich, chips, te, slik, you name it. Så her sidder jeg og hygger mig med strikketøjet 🙂

Havde en ret underholdende konversation med shuttlechaufføren på vejen fra hotellet – han spurgte som alle andre, om vi var fra Tyskland, og da Ola svarede Sverige, mente han, at det burde han have sagt sig selv (eftersom Ola er så høj) – men så kiggede han på mig og konstaterede, at jeg ikke så svensk ud, og at jeg garanteret ikke var fra Sverige LOL Ved ikke, om det er fordi jeg ikke er to meter lang og blondine, men jeg vælger at se det positivt 😉

Her i loungen får jeg også oplevelser – efter en af mine runder til tevandet blev jeg stoppet af en ældre amerikansk herre, der blot ville fortælle mig, at han syntes, det så så hyggeligt ud, når jeg strikkede, og hvem der havde lært mig det. De er nu rare, de amerikanere!

Leave a comment