Home, sweet home

Posted: August 1, 2013 in Uncategorized

Hjemme igen efter en lang rejse med ikke ret mange timers søvn. Lykkedes mig alligevel at holde mig vågen til 22.30, så jeg håber på en relativt normal døgnrytme igen hurtigt. Orker ikke at vågne 3.30 og falde i søvn kl 20 i en uge som efter Canada….

Vågnede to gange i nat og var overbevist om, at jeg befandt mig på hotel LOL Det hjalp med et par katte under armen. Amerikanske fjerlegedimser er i øvrigt the grej!

I dag skal vi ud og kigge på bil – håber, det ender med køb, da Ola nu har været billøs i flere måneder (eller ja, han har haft lånebil, ellers var han nok omkommet), og det begynder at blive besværligt! Derefter må vi se, om han har tænkt sig at drage af til Hindås med det samme. Jeg bliver hjemme for min egen og missernes skyld – desuden har jeg kun tre dage til at lave min film til skolen (præsentationsfilm… Præstationsangst), derefter er det slut med ferie og knokleriet starter igen. Men kun en uge, så skal jeg på ridelejr!

Leave a comment